Translate

torsdag 11. oktober 2012

NYTT KJOLEMØNSTER




I dag har eg prøvd å laga eit nytt kjolemønster. Hadde lyst til å laga eit mønster utan raglanermer, men med skuldersaumar og ermer, gjerne med litt puff. Laga først eit mønster, men det blei litt for stort til meg, så eg prøvde på nytt. Og her er første kjolen med det nye mønsteret. Den blei litt kort i overdelen til meg (då eg trekkjer litt over bysten), så eg har lagt kjolen ut for sal i nettbutikken min på epla.no








Så neste gong må eg laga overdelen litt lenger, slik at mønsteret passar min fasong:)
Syns fargane i stoffa er veldig fine. Skjørtedelen er stoff eg kjøpte på loppemarknad tidlegare i haust. Overdelen er eit stripete strikkeliknande syntetisk stoff, frå S&S. Ermene er eit beige syntetisk stretchstoff, frå S&S.
Halskant og ermekantar er kanta med lilla ribb, frå S&S.

Str. ca 42
Litt smal over bysten og god vidde i livet.

Pris: 775,- + evt porto

Kjolen ligg ute for sal på
http://randidesign.epla.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar